Akadálymentesítési beállítások

Széchenyi Terv Plusz






Segítség egy gombnyomással!
Segítség egy gombnyomással!

Mire jó a Gondosóra mobilalkalmazás?

Az ingyenes Gondosóra mobilalkalmazás által azonnali értesítést kaphatunk akkor, ha hozzátartozónk, ismerősünk veszélyhelyzetbe kerül, információt kaphatunk a Gondosóra felhasználó jelzőeszközének töltöttségi állapotáról, működésérő és jelzéseiről, naprakészek lehetünk a Gondosóra programmal kapcsolatos legfrissebb hírekről, de villámgyorsan intézhetjük az adatmódosításokat vagy az esetleges hibabejelentést is. A Gondosóra applikáció ezáltal még nagyobb biztonságot, megnyugvást és gondoskodást nyújt a felhasználók és a hozzátartozók számára egyaránt.

Honnan tölthető le a Gondosóra mobilalkalmazás?

A Gondosóra mobilalkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play Store vagy az Apple Appstore mobil áruházból.

Milyen készülékre tölthető le a Gondosóra mobilalkalmazás?

A Gondosóra mobilalkalmazás letölthető az iPhone 8 és későbbi iPhone-készülékekre, amelyek legalább iOS 16- os operációs rendszerrel rendelkeznek; valamint olyan Android operációs rendszerű okostelefonokra, amelyeken legalább Android 10.0-s verziójú operációs rendszer fut. 

Ki töltheti le a Gondosóra mobilalkalmazást?

A Gondosóra mobilalkalmazást egyaránt letöltheti a Gondosóra-felhasználó és hozzátartozója, kontaktszemélye is.

Mennyibe kerül a Gondosóra mobilalkalmazás?

A Gondosóra mobilalkalmazás letöltése és használata is teljesen ingyenes.

Működik-e a mobilalkalmazás a Gondosóra jelzőkészülék nélkül?

Nem, a Gondosóra mobilalkalmazás a Gondosóra jelzőeszközzel összeköttetésben álló, okostelefonra letölthető applikáció, vagyis Gondosóra jelzőeszköz nélkül nem alkalmazható és nem is helyettesíti azt.

Lehet-e az alkalmazáson belül Gondosórára regisztrálni?

Nem, regisztrálni a www.gondosora.hu weboldalon, a +361 445 0080-as telefonszámon, visszahívást kérve vagy papíralapon lehetséges.

Hogyan párosíthatom a Gondosóra jelzőeszközt a mobilalkalmazással?

Az alkalmazásba való regisztrációhoz meg kell adnia az adatait és a szerződésszámát, így automatikusan párosításra kerül az eszköz és az applikáció, nem szükséges külön párosítást végrehajtani.

Mi az a szerződésszám? Az én szerződésszámomat hol tudom megnézni?

A szerződésszám (CONT szám) az a számsor, amivel a Gondosóra jelzőeszközt a Szolgáltató a konkrét felhasználóhoz rendeli (azaz megszemélyesíti), így az eszköz más személyre nem átruházható. A szerződésszám a kiszállított doboz csomagolásán található.

Mi az az mPIN?

Az mPIN kód egy hat számjegyből álló biztonsági jelszó, amit az alkalmazás aktiválásakor kell létrehozni. Ezzel a kóddal léphet be az alkalmazásba.

Mit tegyek, ha nem kapok értesítéseket a mobilalkalmazástól?

Ellenőrizze, hogy engedélyezte-e az értesítéseket a telefon beállításaiban az alkalmazás számára. Győződjön meg arról is, hogy az alkalmazás és az operációs rendszer naprakész. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Hogyan módosíthatom a felhasználói adatokat az alkalmazásban?

Meghatalmazott kontaktszemélyként a felhasználó és saját adatait is tudja módosítani, a meghatalmazás hiányában az adatait a címe kivételével nem tudja módosítani, csak megtekinteni a „személyek” menüpontban a „személyes adatok” gombra kattintva.

Mit tegyek, ha az alkalmazás nem működik megfelelően?

Először próbálja meg újraindítani az alkalmazást és a készüléket. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze, hogy van-e frissítés az alkalmazáshoz a Google Play Store-ban vagy az Apple Appstore-ban. Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a 06 1 880 6831-es telefonszámon.

Hogyan lehet jelenteni egy hibát az alkalmazásban?

A hibabejelentéshez nyomjon rá a „bejelentések” menüpontban található „jelzőeszköz hibájának bejelentése” gombra.

Több hozzátartozót is hozzáadhatok az alkalmazáshoz?

Igen, az alkalmazás lehetővé teszi, hogy több hozzátartozót is hozzáadjon kontaktszemélyként a fiókjához. Ezt a "Személyek" menüpontban található „Kontaktszemélyek” gombra kattintva teheti meg.

Az alkalmazás használatához szükséges internetkapcsolat?

Igen, a Gondosóra mobilalkalmazás működéséhez aktív internetkapcsolat szükséges, hogy értesítéseket fogadhasson és adatokat szinkronizálhasson a jelzőeszközzel.

Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot az alkalmazáson keresztül?

Az „Egyéb” menüpontban található „Ügyfélszolgálat” gombra nyomva találhatja meg az ügyfélszolgálat elérhetőségeit.

Hogyan kaphatok értesítést, ha a Gondosóra eszköz akkumulátora merülőben van?

A mobilalkalmazás automatikusan értesítést küld, ha a jelzőeszköz akkumulátorának töltöttségi szintje alacsony. Emellett az alkalmazás főoldalán is folyamatosan figyelemmel kísérheti a töltöttségi szintet.

Hogyan lehet frissíteni az alkalmazást a legújabb verzióra?

Az alkalmazás frissítése automatikusan megtörténik a Google Play Store vagy az Apple Appstore áruházon keresztül. Ellenőrizze az áruházban, hogy van-e elérhető frissítés, és kövesse az ott megadott lépéseket.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a Gondosóra fiókom jelszavát?

Az alkalmazás bejelentkezési képernyőjén kattintson az "Elfelejtett jelszó" lehetőségre. Kövesse az ott megadott utasításokat a jelszó visszaállításához. Ha további segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.

Milyen nyelveken érhető el a Gondosóra mobilalkalmazás?

A Gondosóra mobilalkalmazás több nyelven is elérhető, beleértve a magyart és az angolt. A nyelvet az alkalmazás a telefon operációs rendszerének az aktuális nyelvéhez igazítja.

Biztonságos-e a személyes adatok kezelése az alkalmazásban?

Igen, a Gondosóra mobilalkalmazás szigorú adatvédelmi szabályokat követ. A személyes adatok titkosított formában kerülnek tárolásra és kezelésre, hogy biztosítsuk azok biztonságát és védelmét.

Hogyan lehet teljes körű meghatalmazást adni az alkalmazásban a kontaktszemélynek?

A Kontaktszemély adatlapjára lépve ellenőrizni/módosítani lehet annak státuszát, illetve van lehetőség új meghatalmazást rögzíteni, visszavonni vagy módosítani. A meghatalmazáshoz letölthető dokumentum minta, amit ebben a menüpontban lehet feltölteni a nyomtatvány kitöltését követően.

Az alkalmazásban a felhasználóhoz rendelt kontaktszemélyek a Gondosóra rendszerében is megjelennek, mint további kontaktszemélyek? (Azaz őket is kereshetik telefonon, ha velem bármilyen baj történik?) 

Igen, az alkalmazásban a felhasználókhoz rendelt kontaktszemélyek a Gondosóra rendszerében is kontaktszemélyként jelennek meg. Az értesítési sorrendjüket tetszés szerint beállíthatjuk az applikációban.