Akadálymentesítési beállítások

Széchenyi Terv Plusz






Segítség egy gombnyomással!
Segítség egy gombnyomással!

Regisztrálhatom a rokonomat/ismerősömet/férjemet/feleségemet?

Igen, regisztrálhatja, de a jelzőeszköz leendő felhasználójának beleegyezése szükséges hozzá.

Mi történik, ha hibás adattal töltöm ki és küldöm be a regisztrációt?

Van lehetőség az adatok módosítására. Amíg az adattovábbítás nem történt meg a Szolgáltató részére, addig a Regisztrációs Ügyfélszolgálat tud segíteni a 06-1 445-0080-as telefonszámon vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.
Amennyiben már továbbítottuk a regisztrációs adatokat a Szolgáltató részére, velük tud egyeztetni azok esetleges módosításáról. A Szolgáltató Ügyfélszolgálatát a 06-1 880-6831-es telefonszámon vagy az  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen érheti el, illetve módosíthatja adatait a jelzőeszközön keresztül is a főgomb megnyomását követően.

Nem tudok/nem akarok megadni kontaktszemélyt, így is regisztrálhatok?

Igen, kontaktszemély megadása nélkül is lehet regisztrálni. Ennek ellenére javasolt kontaktszemélyt megadni a szolgáltatás igénybevételéhez.

Ki lehet kontaktszemély, miért jó, ha megadok ilyet?

A kontaktszemélyek azok a felhasználó által megadott személyek (családtag, hozzátartozó, gondozó), akiket szükség esetén a diszpécser gyorsan értesíteni és mozgósítani tud a segítségnyújtásra és a felmerülő probléma megoldására.

Azért fontos, hogy minden Gondosóra felhasználónak legyen megadva legalább egy kontaktszemélye, mert előfordulhat olyan helyzet, amit a diszpécsereink nem tudnak megoldani saját hatáskörben (pl. személyes jelenlétre van szükség, mert elesett az ügyfél az udvaron, közművekkel kapcsolatos ügyintézésre van szükség vagy éppen elfogyott a tűzifa és a kihűlés veszélye fenyeget), és ilyenkor olyan személy bevonására van szükség, aki könnyen és gyorsan elérhető.

Hány kontaktszemélyt adhatok meg?

A regisztráció során csupán egy kontaktszemély megadására van lehetőség. További, másodlagos, harmadlagos kontaktszemélyeket később, a jelzőkészülék kiszállítása után, azon keresztül lehet megadni.

Gyerekeim külföldön élnek, őket is megadhatom kontaktszemélynek?

Természetesen igen, azonban javasolt az első kontaktszemélynek olyan személyt megjelölni, aki a közelben él, esetleg van kulcsa a Gondosórát viselő lakásához, vagyis bizalmi kapcsolatot ápolnak egymással. Másodlagos, harmadlagos kontaktszemélynek is lehet olyan személyt megadni, aki külföldön él, ha onnan is tud segíteni.

A közeljövőben leszek 65 éves, mikor regisztrálhatok?

Azon a napon lehet legkorábban regisztrálni, amikor betölti a 65. életévét.

Hallássérült vagyok, hogyan juthatok hozzá a jelzőeszközhöz?

A www.gondosora.hu weboldalon regisztrálhat, illetve más is regisztrálhat Ön helyett (kontaktszemély/ igénylő).  A regisztrációhoz a személyazonosító- és lakcímigazolványán szereplő adataira, telefonszámára és e-mail címére lesz szükség, illetve kontaktszemély megadása esetén az ő nevére, telefonszámára, e-mail címére és állandó lakcímére.

Rövidlátó/vak vagyok, hogyan juthatok hozzá a jelzőeszközhöz?

Telefonon keresztül regisztrálhat, illetve más is regisztrálhat Ön helyett (kontaktszemély/ igénylő).  A regisztrációhoz a személyazonosító- és lakcímigazolványán szereplő adataira, telefonszámára és e-mail címére lesz szükség, illetve kontaktszemély megadása esetén az ő nevére, telefonszámára, e-mail címére és állandó lakcímére.

Siket/néma vagyok, hogyan juthatok hozzá a jelzőeszközhöz?

A www.gondosora.hu weboldalon regisztrálhat, illetve más is regisztrálhat Ön helyett (kontaktszemély /igénylő).  A regisztrációhoz a személyazonosító- és lakcímigazolványán szereplő adataira, telefonszámára és e-mail címére lesz szükség, illetve kontaktszemély megadása esetén az ő nevére, telefonszámára, e-mail címére és állandó lakcímére.

Megadhatjuk egymást a feleségemmel/férjemmel kontaktszemélynek?

Igen, ennek nincs akadálya, azonban érdemes azt is figyelembe venni, hogy egy felmerülő, mindkettőjüket érintő probléma esetén a kontaktszemély nem tud feltétlenül segíteni.

Mindkét helyre (lakcím és kiszállítási cím) megadhatom ugyanazt a címet?

Igen.

Kinek van lehetősége módosítani a regisztráció során megadott adatokat?

A felhasználó kezdeményezheti a regisztráció során megadott adatok módosítását.  A kontaktszemély csak a saját adatait módosíthatja. Az igénylő megfelelő meghatalmazás birtokában szintén kérhet utólag módosítást.

Regisztráltam, biztosan megkapom a jelzőeszközt?

A sikeres, végleges regisztráció birtokában nem fordulhat elő olyan, hogy nem kap jelzőeszközt.

Ha elindítja valaki a regisztrációs folyamatot, de mégsem kap eszközt, az abban az esetben fordulhat elő, ha az adategyeztetés során hibát találunk és nem sikerül a megadott határidőn belül tisztázni az adatokat.

Regisztráltam, mikor kapom meg a jelzőeszközt?

A sikeres regisztrációt követően (tehát az adategyeztetés megtörténtével), néhány héten belül számíthat a Gondosóra kézbesítésére.

Regisztráció nélkül nem kaphatok jelzőeszközt?

Nem. A szolgáltatás igénybevételéhez mindenképpen szükséges regisztrálni, amit három módon tehet meg. A www.gondosora.hu weboldalon a regisztráció fülre kattintva, telefonon a 06-1 445-0080-as telefonszámon vagy a regisztrációs nyomtatvány kitöltésével.

Többször javították a regisztrációmat, még mindig nem sikerült véglegesíteni, mit tehetek?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Regisztrációs Ügyfélszolgálatunkkal a 06-1 445-0080-as telefonszámon hétköznap 9:00 és 16:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, ahol tájékoztatást kaphat a regisztráció státuszáról.

Már több mint másfél hónapja sikeresen regisztráltam, nem kaptam még órát, mit tehetek?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Regisztrációs Ügyfélszolgálatunkkal a 06-1 445-0080-as telefonszámon hétköznap 9:00 és 16:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, ahol tájékoztatást kaphat a regisztráció státuszáról.

Igényeltem Gondosórát a hozzátartozómnak, aki idő közben sajnos meghalt. Az órát még nem kaptam meg, hogyan tudom lemondani az igénylést?

A jelzőeszköz és a szolgáltatás lemondását az Regisztrációs Ügyfélszolgálaton teheti meg a 06-1 445-0080-as telefonszámon keresztül hétköznap 9:00 és 16:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. Amennyiben a regisztráció átkerült a Szolgáltatóhoz, úgy a Szolgáltató Ügyfélszolgálatát a 06-1- 880-6831-es telefonszámon vagy az  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen tudja elérni.