Akadálymentesítési beállítások

Széchenyi Terv Plusz






Segítség egy gombnyomással!
Segítség egy gombnyomással!

Megkaptam a jelzőeszközt, de nem működik. Mit tegyek?

Ha bármilyen meghibásodást észlel a készüléken, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával a 06-1 880-6831-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, akik segíteni fognak Önnek a hiba elhárításában.

Hogyan kell „beüzemelni” a készüléket?

Ha átvette a futártól a jelzőkészülékét, kezdje meg annak feltöltését a dobozban található töltővel. Ezután nincs más dolga, mint megvárni, hogy a jelzőeszköz feltöltődjön – ekkor a piros LED már nem villog, hanem folyamatosan világít –, majd a szintén a dobozban található karpántba helyezze bele a jelzőeszközt és így tegye fel a csuklójára vagy akassza a nyakába a nyakpánttal.

Annak érdekében, hogy Ön is és a Szolgáltató is megbizonyosodjon róla, hogy működik a jelzőeszköz, első alkalommal szükséges egy teszthívás. Ehhez kérjük, egyszerűen nyomja meg hosszan (4-5 mp) a főgombot a Gondosóráján. Ha a teszthívás tökéletesen működött, nincs más teendő, mint használni a készüléket.

Megkaptam a jelzőeszközt, de nem tudom beüzemelni. Mit tegyek?

Ha nem sikerül beüzemelni a készüléket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával a 06-1 880-6831-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, akik segítenek a készülék beüzemelésében.

Lehet „szüneteltetni” a szolgáltatást, ha nem akarom magammal vinni utazáskor a jelzőeszközt?

Igen, lehet a szolgáltatást szüneteltetni. A szüneteltetést a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatának kell jelezni a 06-1 880-6831-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. Amikor a szolgáltatást felfüggesztik, a jelzések ugyanúgy befutnak a központba, de a diszpécser látja, hogy a szolgáltatás szüneteltetett státuszban van, ezért alacsony töltöttségi szint miatt a diszpécser nem kezdeményez hívást. Fontos azonban, hogy a szüneteltetés befejezéséről is tájékoztassa a Diszpécserközpontot.

Megkaptam a jelzőeszközt, de meghibásodott a készülék / készülék tartozéka. Mit tegyek?

Amennyiben úgy észleli, hogy a jelzőeszköz vagy a készülék tartozéka meghibásodott, jelezze a diszpécserszolgálatnak a készüléken keresztül, vagy az Ügyfélszolgálat felé a 06-1 880-6831-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. Ebben az esetben a Szolgáltató bekéri az eszközt kivizsgálás céljából, és új eszközt bocsát az Ön rendelkezésére, amíg az ellenőrzés során megbizonyosodik a meghibásodásról. Ha hibásnak bizonyul az eszköz, az újonnan kapott jelzőeszköz marad Önnél.

Elvesztettem / ellopták a jelzőeszközt, mi a teendőm?

Amennyiben észleli, hogy az eszköze nincsen meg, úgy azt azonnal jelezze ügyfélszolgálatunk felé. Az ügyfélszolgálaton lévő kollégák elveszett eszköz esetén protokoll szerint járnak el, a rendszerben lévő eszközadatok, illetve a diszpécseri részleg bevonásával az eszköz pillanatnyi helyzete is megállapításra kerül. Ezeket az adatokat felhasználva tudnak pontos képet nyújtani a felhasználók felé, akik sok esetben a segítség által meg is találják az eszközt.

Ha az eszköz a keresési protokoll ellenére sem kerül meg, úgy amennyiben a felhasználó kéri, az azonnali eszközcserét jelent a Szolgáltató számára.

Az ellopott eszközök esetében, ha hivatalos úton – rendőrségi bejelentés útján – értesül a Szolgáltató róla, jegyzőkönyvet vesznek fel, a felhasználó számára pedig csereeszközt biztosítanak.

Mi történik, ha lemerül a jelzőeszköz?

Ennek megelőzése érdekében 30%-os töltöttségi szintnél az eszköz automatikusan bemondja, hogy töltés szükséges. 10% körüli töltöttségi szint elérésekor a Diszpécserközpont a készüléken keresztül felveszi kapcsolatot a Felhasználóval, felhívva a figyelmet a jelzőeszköz feltöltésére.

Honnan tudom, hogy le fog merülni a jelzőeszköz?

A jelzőeszköz egyszeri hangüzenettel és a piros LED sűrű villogásával jelzi, ha töltés szükséges.

Megváltoztathatom a kontaktszemélyt? Mi a módja ennek?

Igen, a főgomb megnyomásával felveheti a kapcsolatot a Diszpécserközponttal, ahol rögzíteni tudják a kérését a kontaktszemély módosításával kapcsolatban.

Nincs sem telefonom, sem mobiltelefonom, hogyan ér el a kontaktszemély?

A kontaktszemély felkeresheti Önt a lakhelyén, vagy visszajelezhet a Diszpécserközpontnak, ha nem tudja felvenni Önnel a kapcsolatot A Diszpécserközpont lehetőségei szerint mindent megtesz, hogy a kontaktszemély kapcsolatot tudjon teremteni Önnel.

Mi történik, ha bajban vagyok és nem ér el a kontaktszemély?

A jelzőeszköz segítségével a Felhasználó jelzést küld a Diszpécserközpontnak, ahonnan rövid időn belül visszahívja egy diszpécser az eszközön keresztül a Felhasználót, amely során tájékozódik, hogy miben van szüksége segítségre. Ha a Felhasználó és a diszpécser közösen arra a megállapításra jutnak, hogy a kontaktszemély bevonására van szükség a helyzet megoldásához, akkor a rendszerben rögzített elérhetőségeken a diszpécser felveszi a kapcsolatot a kontaktszeméllyel. A sikeres kapcsolatfelvétel érdekében célszerű, ha a kontaktszemély előre elmenti a telefonjába azt a központi telefonszámot, amelyről minden esetben hívni fogja őt a Diszpécserközpont egy beérkező jelzést követően.

Segítségkérés esetén elegendő, ha a főgombot megnyomom?

Igen, a jelzőeszköz főgombját hosszan kell megnyomni, kb. 3-4 másodpercig.

Ha hordom a jelzőeszközt, mindig tudni fogják, hogy hol vagyok?

A rendszer nem tárolja a helyadatokat, viszont a jelzőeszköz jelzi azokat. Így a diszpécsernek lehetősége van hozzáférni a Felhasználó aktuális helyadataihoz olyan helyzetben – például eszméletvesztés esetén –, amikor szükséges tudnia, hogy hol tartózkodik a Felhasználó és hogy hova kell küldenie a segítséget.

Csak én hívhatok segítséget, vagy engem is felhívhatnak a jelzőeszközön?

A Diszpécserközpont abban az esetben hívja Önt, ha Ön a jelzőkészülékéről jelzést indított, vagy annak a töltöttsége a szükséges mérték alá csökkent, vagy pedig az elesésérzékelő jelzett. Az eszköz nem telefonként működik, így más irányú, ki- és bemenő hívásra nem használható.

Milyen esetben adhatok vészjelzést?

Vészhelyzetben továbbra is a 112-t szükséges hívni, a készülék nem riaszt közvetlenül orvost, hatóságot, nem sürgősségi segélyhívó. Indokolt esetben azonban a Diszpécserközpont ebben segíthet.

Mi történik, ha nem tudok vészjelzést adni?

Mivel a jelzőeszköz ütés- és elesésérzékelővel van ellátva, így elesés esetén a jelzőeszköz automatikus riasztást küld a Diszpécserközpontba. Ha se a főgomb hosszan tartó megnyomása, se az automatikus riasztás nem történik meg, akkor a Diszpécserközpontunk nem értesül egy esetleges problémáról.

Ha elmegyek otthonról, viselhetem a jelzőeszközt?

A Gondosóra jelzőeszköz állandó viselése javasolt, ugyanakkor a szolgáltatás elsődleges célja az otthon tartózkodó felhasználó támogatása.

Átadhatom másnak a jelzőeszközt?

Nem, csak az a személy jogosult használni, akinek a nevére szól a regisztráció. Ha meggondolta magát, és mégsem kívánja igénybe venni a Gondosóra jelzőeszközt és a szolgáltatást, kérjük vegye fel a kapcsolatot a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával a 06-1 880-6831-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, ahol tájékoztatják, hogyan tudja visszaküldeni a jelzőeszközt.

Megkaptam a jelzőeszközt, de nem használom. Hogyan tudom visszaadni?

 Ha meggondolta magát és mégsem kívánja igénybe venni a Gondosóra jelzőeszközt és szolgáltatást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával a 06-1 880-6831-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen. 14 napon belüli elállás esetén a szolgáltató saját költségére futárt küld a jelzőkészülékért, 14 napon túli felmondás esetén pedig a felhasználónak saját költségére kell a készüléket minden tartozékával együtt visszajuttatnia a szolgáltató címére.

Ha elesek és érzékel a készülék, ugyanúgy érkezik be a jelzés a Diszpécserközpontba, mintha megnyomnám a gombot?

Igen. Az elesésérzékelő az eszközre ható gyorsulást méri, feltételezve azt, hogy az eszközt a Felhasználó viseli. A beállított küszöbértéket meghaladó gyorsulás esetén a főgomb megnyomása nélkül is jelzést küld az eszköz a Diszpécserközpontba.

Rokonom/ismerősöm megkapta a jelzőeszközt, de meghalt/beteg, hogyan juttathatom vissza?

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával a 06-1 880-6831-es telefonszámon hétfőtől péntekig 9:00-17:00 óra között vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen, ahol tájékoztatják, hogyan tudja visszaküldeni a jelzőeszközt.

Rokonom/ismerősöm megkapta a jelzőeszközt, de meghalt, használhatom én tovább, ha a jogosultsági feltételeknek megfelelek?

Nem, csak az jogosult használni a készüléket, akinek a nevére szól a regisztráció.

Ha elesést érzékel a készülék és nem tudok válaszolni, értesítik a 112-t?

A diszpécser első lépésként felveszi a kapcsolatot a Felhasználóval; ha a kapcsolatfelvétel sikeres, felméri a helyzet súlyosságát, és a kontaktszemély értesítése mellett dönthet úgy, hogy értesíti a sürgősségi segélyhívót is. Amennyiben a kapcsolatfelvétel sikertelen, úgy első körben a kontaktszemélyt értesíti és szükség esetén a sürgősségi segélyhívót is.