Akadálymentesítési beállítások

Széchenyi Terv Plusz






Segítség egy gombnyomással!
Segítség egy gombnyomással!

Ki a szolgáltató?

A Gondosóra szolgáltatást a program jelenlegi fázisában a 4iG Nyrt. biztosítja.
A szolgáltatáshoz kapcsolódó Adatkezelési tájékoztatót és az Általános szerződési feltételeket az alábbi oldalon érheti el: https://www.szolgaltatas-gondosora.hu/

Mennyibe kerül a jelzőeszköz/szolgáltatás?

A program részeként megvalósuló szolgáltatás és a jelzőeszköz ingyenes.

Miután kézhez vettem a jelzőeszközt, mennyi ideig vehetem igénybe a szolgáltatást?

A Gondosóra program 2025. december 31-ig tartó projekt, amelynek folytatása azt követően is tervezett.

Szükséges internet a Gondosóra használatához?

A jelzőeszköz beépített SIM kártyával rendelkezik, így működéséhez a Felhasználónak nem szükséges internet-hozzáféréssel rendelkeznie.

Nincs/nagyon alacsony a térerő, ennek ellenére regisztrálhatok?

Igen, regisztrálhat.

Kipróbálhatom a szolgáltatást?

Természetesen, kipróbálhatja. Amennyiben a kipróbálás után úgy érzi, nincs szüksége a szolgáltatásra, az Ön által elfogadott ÁSZF-ben leírtak alapján visszaküldheti a Szolgáltató részére a jelzőeszközt. Ha elégedett a szolgáltatással, használja egészséggel.

Önellátásra korlátozottan képes 65 évnél fiatalabb magyar állampolgár vagyok. Igényelhetem a jelzőeszközt?

Ebben az esetben sajnos nem tudjuk elfogadni a regisztrációját. A Gondosóra programban való részvétel feltétele a 65. életév betöltése.

Nekem már van egy jelzőeszközöm, amit az önkormányzat biztosít, ettől függetlenül kaphatok Gondosórát?

Igen, az eszköz minden 65. életévét betöltött Magyarországon, saját otthonában élő magyar állampolgárnak ingyenesen igényelhető, függetlenül az igénybe vett egyéb szolgáltatásoktól.

Amennyiben kérem az adataim törlését, mi a teendő?

  • Amennyiben megkapta már a készüléket, akkor az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen tudja jelezni a törlési szándékát.
  • Amennyiben még nem kapta meg a jelzőeszközt, akkor az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldött levéllel tudja kérni az adatai törlését.

Az adatok akkor kerülhetnek azonnali törlésre, ha korábban nem élt panasszal. Panasz esetében a vonatkozó jogszabály szerint az adatok megőrzési ideje 5 év.

Pacemakerrel élek, használhatom a jelzőeszközt?

Természetesen, ez nem akadály. Az a javaslatunk, hogy a jelzőeszközt a csuklóján hordja.

Átadhatom más személynek, ha neki nagyobb szüksége van rá?

Nem, csak az a személy jogosult használni a készüléket, akinek a nevére szól a regisztráció, így, ha át szeretné adni a jelzőeszközt más személynek, új regisztrációt kell kezdeményezni az illető nevére.

Milyen gyakran kell tölteni a jelzőeszközt?

A jelzőeszközt 2-3 naponta kell tölteni, 3-4 óra hosszan.

Honnan fogom tudni, mikor szállítják ki a csomagot?

A futárszolgálat telefonon vagy e-mail útján értesíti Önt a kiszállítás előtt.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a jelzőeszközt?

Amennyiben nem sikerül átvenni a csomagot, a futárszolgálat még egy alkalommal próbálkozik a kiszállítással. Kérjük, törekedjen arra, hogy legkésőbb a második kiszállítás alkalmával átvegye a csomagot, ellenkező esetben regisztrációja törlésre kerül.

Igaz, hogy a Gondosórán nemcsak a diszpécserek, de illetéktelen aktivisták is be tudnak jelentkezni a felhasználót keresve?

Nem, a Gondosóra jelzőkészüléke teljeskörű biztonságot nyújt a felhasználó számára: a készülék működése a mobiltelefonéhoz hasonlítható, annyi eltéréssel, hogy a szolgáltatásban kizárólag a diszpécserközpont irányába lehetséges a kommunikáció. Más bejövő vagy kimenő hívásokat nem lehet fogadni vagy küldeni a készüléken. A Gondosóra szolgáltatása során a SIM kártya titkosítása és biztonságos beállítása révén nem fordulhat elő olyan, hogy a diszpécserszolgálaton kívül más illető bejelentkezik a felhasználó készülékén.

A Gondosóra kézbesítésével kapcsolatosan ki fog keresni?

A sikeres regisztrációt követően a Gondosóra kézbesítése során kizárólag a futárszolgálat veszi fel a kapcsolatot a megrendelővel, nem pedig a Gondosóra ügyfélszolgálata. A futárszolgálat az Ön által megadott elérhetőségen sms-ben küld tájékoztatást a kiszállítás várható idejéről.

Előfordult, hogy a Gondosóra nevében a jelzőkészülék használatával, működésével kapcsolatosan kerestek telefonon – ők valóban a Gondosóra program munkatársai voltak?

Nem. A jelzőkészülék használatával, működésével kapcsolatosan nem keressük fel felhasználóinkat, ellenben diszpécserközpontunk ügyfélszolgálata rendelkezésre áll az ilyen jellegű kérdések esetén is: Hétfő–Csütörtök 9:00–17:00, Péntek 9:00–15:00 | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. | 06/1- 880-6831

A Gondosóra program munkatársai kijönnek a házamhoz/lakásomhoz, hogy gyakorlati tapasztalatot gyűjtsenek?

Nem, a Gondosóra program munkatársai semmilyen esetben nem mennek házhoz/lakáshoz gyakorlati tapasztalat gyűjtése céljából.

Ha szeretnék Gondosóra felhasználó lenni, le kell adnom a lakáskulcsomat?

Nem, nem kell senkinek sem leadni a lakáskulcsot a Gondosóra megigénylése esetén.